Nemáte žiadne položky vo vašom nákupnom košíku.

Vyskúšajte

VŠEOBECNÉ OTÁZKY

Otázka: Ako Vás môžem kontaktovať?

  • E-mail: Náš tím Vám rád pomôže a odpovie na otázky či pripomienky. Na Vaše e-maily odpovedáme v poradí, v ktorom nám prišli a snažíme sa vybaviť ich čo najskôr. Pošlite e-mail nášmu tímu.

    Prostredníctvom e-mailu Vám poskytneme rýchle a užitočné informácie o produktoch, značkách, tlačové správy aj odpovede na často kladené otázky.
  • Telefón: Môžete nám zatelefonovať a my Vám radi odpovieme na Vaše otázky a pripomienky. Aj samotnú objednávku môžete vybaviť telefonicky, preto neváhajte a zavolajte nám. Telefónne číslo je 02/ 59 220 750 (dostupné v pracovných dňoch od 8:00 do 20:00, počas víkendov a sviatkov od 9.00 do 16.30).

    Cez telefón Vám radi poskytneme rýchle a užitočné informácie o Vašej objednávke, doručení a stave objednávky. Navyše objednávanie tovaru cez telefón je skutočne jednoduché – nemusíte nič vypisovať.

Otázka: Ponúkate aj možnosť live chat?

Možnosť live chat zatiaľ neponúkame, ale usilovne pracujeme na jej príprave. Veríme, že čoskoro Vám budeme môcť poskytovať informácie a pomáhať pri orientácii na našich stránkach aj touto formou.

Otázka: Získam nejaké výhody, ak si u Vás vytvorím účet?

Veríme, že áno. A veľa!

  • Pri opätovnom nákupe u nás nemusíte znovu vypĺňať žiadne údaje - Váš nákup je rýchlejší a skutočne jednoduchý.
  • Môžete si vytvoriť osobný zoznam želaných produktov a jednoducho tam pridávať ďalšie zaujímavé výrobky.
  • Môžete vidieť, či ste prihlásení na odber e-mailov a jednoducho sa odhlásiť.
  • Kedykoľvek môžete vidieť stav svojich kupónov a poukazov a ich hodnotu.
  • Budete vopred upozornení na pripravované akcie.
  • Budete dostávať lokálne ponuky od našich spolupracujúcich spoločností ako sú napr. fitness štúdiá a podobne.

Otázka: Ako si môžem byť istý, že nakupovanie u Vás je bezpečné?

Za bezpečnosť každého kroku vášho nákupu ručíme na 100 %. Rešpektujeme tiež Vaše súkromie a sme odhodlaní chrániť ho.

Prečítajte si, prosím, časti Ochrana osobných údajov a Obchodné podmienky a dozviete sa viac.

Otázka: Ako môžem napísať recenziu k výrobku?

Ku každému výrobku môžete veľmi jednoducho napísať recenziu. Jednoducho sa posuňte na spodnú časť stránky a kliknite na tlačidlo „Napísať recenziu“ a pridajte komentár.

Otázka: Ako sa môžem stať fanúšikom Vašej facebook-ovej stránky?

Našej stránke môžete dať „like“ na Facebook-u kliknutím sem. Ďakujeme!

Otázka: Ako sa môžem prihlásiť k odberu noviniek e-mailom?

K odberu noviniek e-mailom sa môžete prihlásiť kliknutím na link “Prihlásiť“, ktorý sa nachádza na banneri Newsletter na hlavnej stránke. Budete presmerovaní na stránku, kde vyplníte svoje údaje a prihlásite sa k odberu Newslettera. Ďakujeme!

Otázka: Ako sa môžem odhlásiť z Vášho e-mailového zoznamu?

Ak si neželáte dostávať od nás žiadne e-maily (ponuky, články atď.), prihláste sa do svojho účtu a kliknite na kategóriu Odber noviniek, kde môžete jednoducho spravovať svoj odber noviniek.

V prípade, že nemáte vytvorený účet, môžete požiadať o odhlásenie na e-mailovej adrese zakaznicke.centrum@studio-moderna.com alebo telefonicky na čísle 02/ 59 220 750.

Premyslite si to ale dvakrát, pretože opätovne Vás už nebudeme môcť pridať do nášho zoznamu e-mailov.

Otázka: Ako môžem využiť kupón, ktorý som dostal?

Kupón môžete použiť veľmi jednoducho.

  1. Keď zadáte svoju objednávku, uvidíte miesto určené pre kupón hneď v prvom kroku objednávky.
  2. Vložte kód kupónu do uvedeného poľa a kliknite na tlačidlo „Uplatniť kupón“.
  3. Vaša zľava, resp. benefit sa automaticky zobrazí pri informácii o cene.

PRODUKTY

Otázka: Môj výrobok je poškodený, čo teraz?

Ak je výrobok stále v záruke (záručný list ste dostali spolu s výrobkom), pošlite ho spolu so záručným listom a vyplneným a podpísaným reklamačným formulárom na nasledujúcu adresu:

STUDIO MODERNA, s.r.o. (Geis SK)
Trňanská 6
960 01 Zvolen

Následne Vás budeme informovať, kedy môžete očakávať späť opravený výrobok.

Podrobné informácie ohľadom vrátenia tovaru nájdete v Obchodných podmienkach, v častiach “Vrátenie tovaru” a “Reklamácie”.

Vezmite, prosím, na vedomie, že bez platnej záruky nebudeme môcť pokryť náklady na opravu.

Otázka: Ako si môžem dať opraviť pokazený výrobok?

Po uplynutí záručnej lehoty Vám odporúčame kontaktovať našu spoločnosť telefonicky na čísle 02/ 59 220 750 alebo e-mailom. O ďalšom postupe Vás budeme informovať.

Otázka: Aká je záruka na môj výrobok?

Všetky výrobky Topshop majú automatickú 2-ročnú záruku na výrobné chyby a základné funkcie výrobku. Výrobky s dodatočnou zárukou môžete nájsť na stránke medzi informáciami o produktoch.

OBJEDNÁVKY

Otázka: Môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?

Ak chcete zmeniť alebo zrušiť Vašu objednávku, pošlite nám, prosím, e-mail a my objednávku pozmeníme alebo ju zrušíme za Vás. Vezmite, prosím, na vedomie, že ak už tovar odišiel z nášho skladu, nedokážeme už objednávku zmeniť, len ju zrušiť.

Otázka: Aký je stav mojej objednávky?

Radi Vám povieme, v akom stave sa Vaša objednávka práve nachádza. Najrýchlejšie to zistíte tak, že nám napíšete e-mail alebo zavoláte na číslo 02/ 59 220 750 a my Vám hneď poskytneme aktuálne informácie.

Otázka: Výrobok, ktorý chcem, nie je na sklade – čo mám robiť?

Bohužiaľ, na sklade držíme len určité množstvo jednotlivých výrobkov, preto sa môže stať, že Vám nebudeme môcť doručiť objednaný výrobok. Vždy Vám však veľmi radi pomôžeme nájsť zaň čo najlepšiu náhradu.

Bežne sa to však nestáva a ak aj áno, môžeme Vám zvolený výrobok objednať nanovo.

O zmene vo Vašej objednávke vás budeme, samozrejme, informovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.

DORUČENIE TOVARU

Otázka: Koľko stojí doručenie tovaru?

Poštovné sa počíta podľa hmotnosti a hodnoty celého balíka. Výpočet ceny poštovného je nasledovný:

Balíky do 40 kgHodnota objednávky do 150 €Hodnota objednávky nad 150 €
Bežní zákazníci 5,99 € 5,99 €
Zákazníci Club 5* 3,99 € 1 €
Balíky nad 40 kgHodnota objednávky do 150 €Hodnota objednávky nad 150 €
Bežní zákazníci 19,99 € 19,99 €
Zákazníci Club 5* 11,99 € 11,99 €

Otázka: Ako dlho bude trvať, kým mi príde tovar?

Tovar doručujeme v závislosti od dostupnosti produktov a prevádzkových možností v čo najkratšom čase. Tovar, ktorý je na sklade, dodávame štandardne za 3-5 pracovných dní od odoslania objednávky, najneskôr však do 30 dní od odoslania objednávky. Produkty značky Spokey majú dobu dodania 10 pracovných dní.

Ak na 6. deň nebudete mať informácie o Vašej objednávke, alebo ste od nás nedostali žiadnu správu, prosíme Vás, pošlite nám e-mail alebo nám zavolajte na telefónne číslo 02/ 59 220 750 a my hneď skontrolujeme stav Vašej objednávky. 

Otázka: Ako mi bude tovar doručený?

Tovar, ktorý ste si objednali prostredníctvom tejto web stránky, Vám bude doručený kuriérskou službou na Vami zadanú adresu.

Otázka: Môžem sa rozhodnúť, kedy mi výrobok doručia?

Môžete uviesť svoju požiadavku o dátume doručenia do komentárov k objednávke a my urobíme všetko pre to, aby sme splnili Vaše želanie.

Otázka: Budem musieť osobne podpísať prevzatie tovaru?

V prípade platby v hotovosti na dobierku je potrebné, aby ste osobne prebrali výrobok a podpísali jeho prevzatie.

Otázka: Čo ak som si kúpu rozmyslel a tovar mi ešte neprišiel?

Dajte nám, prosím, čím skôr vedieť, ak ste si rozmysleli svoju objednávku. Potom ju budeme môcť jednoducho zrušiť bez toho, aby ste museli platiť dodatočné poplatky.

Na naše výrobky sa vzťahuje 14-dňová záruka vrátenia peňazí. Výrobok si môžete bez problémov doma vyskúšať, aby ste videli, či ste s ním spokojní, ešte pred tým, ako sa rozhodnete.

Otázka: Doručujete tovar aj mimo Slovenska?

Nedoručujeme tovar mimo Slovenska, ale v prípade záujmu nás môžete kontaktovať e-mailom a my individuálne posúdime každú objednávku.

VRÁTENIE TOVARU

Otázka: Chcem vrátiť tovar, čo mám robiť?

Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete nám ho vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Výrobok zašlite poštou ako doporučenú zásielku na adresu:

STUDIO MODERNA, s.r.o. (Geis SK)
Trňanská 6
960 01 Zvolen

Dbajte, prosím, na to, aby ste výrobok vrátili nepoškodený, v pôvodnom množstve a v originálnom obale. Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili jednu časť faktúry alebo jej kópiu, prípadne aspoň uviedli jej číslo, Vaše meno a adresu. Boli by sme radi, keby ste nám napísali, z akého dôvodu Vám výrobok nevyhovuje (nie je to ale podmienkou pre vrátenie peňazí).

Otázka: Ako dlho bude trvať, kým mi vrátite peniaze, keď Vám vrátim tovar?

Peniaze Vám vrátime do 14 dní bankovým prevodom.

Otázka: Aká je výška poštovného pri vrátení tovaru?

Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ a počítajú sa podľa vybranej služby v závislosti od hmotnosti a rozmerov výrobku. 

INFORMÁCIE O PLATBE

Otázka: Aké formy platby akceptujete?

Momentálne akceptujeme nasledovné spôsoby platby:

  • Platba v hotovosti na dobierku.
  • Platba kartou alebo bankovým prevodom prostrednícvom platobnej brány 24-pay.
  • Platba prostredníctvom účtu PayPal.
  • Platba na splátky. (Podmienky splátkového predaja sa určujú samostatne pre každý produkt. Minimálna hodnota nákupu na splátky je 100 €. Viac informácií Vám poskytne náš operátor pri riešení objednávky.)

Otázka: Akceptujete medzinárodné kreditné karty?

Platbu kartou môžete realizovať prostredníctvom platobnej brány 24-pay. Platiť môžete kartami Visa, Visa Electron, MasterCard, Diners Club International a Maestro.

Otázka: Ako funguje platba na dobierku?

Platba na dobierku je najbezpečnejší a najjednoduchší spôsob platby. Pripravíte si hotovosť za tovar a odovzdáte ju pracovníkovi doručovacej služby výmenou za Váš tovar.

Otázka: Je bezpečné používať na Vašej stránke moju kreditnú/debetnú kartu?

Áno. Využívame služby najdôveryhodnejších partnerov a platba Vašou kreditnou kartou prebieha na bezpečnej stránke.

TECHNOLÓGIA

Otázka: Čo sú cookies? Musím povoliť cookies vo svojom prehliadači?

Cookie je malé množstvo dát, ktoré sú odosielané do Vášho prehliadača z webovej stránky a uložené na pevnom disku. Ak to preferencie Vášho prehliadača povoľujú (väčšina prehliadačov je nainštalovaná s povolením cookies), každá webová stránka Vám môže do Vášho prehliadača poslať svoje vlastné cookie. Pre ochranu Vášho súkromia cookies neobsahujú osobné údaje, ale namiesto toho používajú jedinečné anonymné identifikátory. Každá webová stránka má prístup iba k tým cookies, ktoré odoslala na Váš pevný disk – nie cookies poslané inými webovými stránkami.

Ak sa delíte o svoj počítač s inými ľuďmi a nechcete, aby mali prístup k Vašim informáciám, nezabudnite sa odhlásiť vždy, keď opúšťate svoj počítač. Odhlásiť sa môžete kliknutím na odkaz „Odhlásiť“, nachádzajúci sa navrchu stránky.

Ďalšie informácie o používaní cookies nájdete v časti Podmienky použitia stránky.

Otázka: Pri vytváraní objednávky som dostal hlásenie o chybe. Čo sa stalo a čo mám robiť?

Prosím, uistite sa, či ste do objednávky zadali všetky požadované údaje (a dvakrát skontrolujte údaje o kreditnej karte). Chýbajúce časti sú vyznačené červeným rámikom.

Ak je všetko v poriadku, ale objednávku stále nie je možné uskutočniť, zatvorte, prosím, stránku a skúste urobiť objednávku znova otvorením v novom okne. Ak ani to nepomôže, prosím, pošlite nám e-mail alebo zavolajte na tel. číslo 02/ 59 220 750 a my Vám pomôžeme vyriešiť tento problém.

VAŠE INFORMÁCIE

Otázka: Moja e-mailová adresa sa zmenila, ako môžem aktualizovať svoje informácie?

E-mailovú adresu môžete aktualizovať po prihlásení do Vášho účtu online a kliknutím na kategóriu Odber Newsletterov.

Otázka: Chcem zmeniť heslo, je to možné?

Heslo môžete zmeniť po prihlásení do Vášho účtu online a kliknutím na kategóriu „Informácie o účte“.

Otázka: Už viac nechcem mať u Vás účet, dá sa zrušiť?

Ak chcete zrušiť účet a všetky v ňom uvedené informácie, napíšte nám e-mail na zakaznicke.centrum@studio-moderna.com a urobíme to za Vás.