V nákupnom košíku nie sú žiadne položky

Vyskúšajte

Staráme sa o bezpečnosť našich zákazníkov aj zamestnancov

Šťastie a zdravie našich zamestnancov a vás, našich zákazníkov, je naša najvyššia priorita. Rovnako ako vy, aj my sme tím tvorený pracujúcimi mamami a oteckami, členmi komunity a ľuďmi, ktorí robia všetko, čo je v ich silách, aby sa prispôsobili novej situácii.

Vieme, že ťažké časy dokážu v ľuďoch odhaliť to najlepšie, čo v nich je – preto kreatívne objavujeme nové spôsoby, ako zostať v spojení medzi sebou navzájom a rovnako s vami, aj keď iba na diaľku. Ako už viete, všetky naše obchody boli až do odvolania zatvorené. Sme tu však pre vás na internete, na telefóne aj prostredníctvom iných ciest... a DORUČUJEME. Doručujeme bezpečne, aby ste vy, naši zákazníci, mohli zostať doma v bezpečí.

Informácie o doručení

Naše internetové obchody fungujú v týchto dňoch spoľahlivo. Vzhľadom na väčší počet objednávok a vyššie nároky na logistiku však môže byť dodanie tovaru oneskorené. Dôraz kladieme aj na bezpečnosť a ochranu našich zamestnancov a zákazníkov, čomu do istej miery prispôsobujeme aj naše podnikanie. Prosíme vás o využívanie platby online vopred alebo bezhotovostne pri prevzatí vášho balíka, aby boli dodržané bezpečnostné opatrenia na ochranu vás aj našich kuriérov. Ďakujeme za pochopenie.

Vrátenie tovaru

Zakúpený tovar nie je možné vrátiť v predajniach až do odvolania. Uzatvorenie maloobchodných prevádzok má priamy vplyv na povinnosti, ktoré pre predávajúcich a poskytovateľov služieb vyplývajú zo zákona o ochrane spotrebiteľa, najmä pokiaľ ide o dodržanie lehoty na vybavenie reklamácie. Je zrejmé, že predávajúci ani poskytovatelia služieb nemôžu z objektívnych dôvodov zákonnú lehotu na vybavenie reklamácie dodržať, a to počas celého trvania štátom vyhlásených a vymáhaných mimoriadnych opatrení.

V súčasnosti, z bezpečnostných dôvodov, akceptujeme len vrátenie tovaru zakúpeného na diaľku a to poštou alebo kuriérom. Aby sme vám ale uľahčili nakupovanie, predĺžili sme skúšobnú lehotu na 30 dní, aby ste si produkty mohli vyskúšať v pokoji u vás doma. Prosíme vás, aby ste si proces vrátenia tovaru a riešenia reklamácií vopred preverili na e-mailovej adrese zakaznicke.centrum@studio-moderna.com alebo telefonicky na čísle 02/59 220 750.

Bezpečné doručenie

Naša doručovacia spoločnosť realizuje bezpečné doručenie tovaru, preto vás prosíme, aby ste využili platbu online vopred alebo bezhotovostnú platbu pri prevzatí balíka. Zároveň vás prosíme, aby ste sa pri prevzatí balíka vybavili ochrannými prostriedkami - rúškom či akýmkoľvek iným zakrytím nosa a úst (šatka, šál, a i.). V opačnom prípade majú kuriéri právo odmietnuť prevzatie či odovzdanie zásielky odosielateľovi / príjemcovi z dôvodu nezodpovedajúceho nariadeného ochranného vybavenia.

Ďakujeme za pochopenie.

Potrebujete pomoc?
x
Potrebujete pomoc?

Naši operátori sú pripravení odpovedať na vaše otázky ohľadom produktov alebo objednávok. Prosím, kontaktujte nás na čísle:

02/59 220 750